Inkomensconsulent

Home » Vacatures voor Professionals » Inkomensconsulent

Inkomensconsulent

7 mei 2018

Waar: Voor een gemeente in Noord Nederland zijn wij op zoek naar een ervaren inkomensconsulent.

Functie-eisen: Je bent in het bezit van minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding Sociaal Juridisch Medewerker en/of Sociaal Juridische Dienstverlening HBO opleiding. Je hebt aantoonbaar minimaal 3 maanden stage- en/of werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als Inkomensconsulent bij een gemeente en/of IGSD. Je bent flexibel, stressbestendig en fraudealert. Tevens beschik je over empatisch en communicerend vermogen, denk je probleem-oplossend en kun je goed samenwerken.

Functie-inhoud: Je draait mee in loket- en/of telefoondiensten waarin je het eerste aanspreekpunt bent binnen het Sociaal Domein rondom inkomen. Je behandelt aanvragen mbt minimaregelingen. Je doet heronderzoeken en beheert je eigen caseload. Je overlegt met externen zoals UWV, AMW (Algemeen Maatschappelijk Werk), GKB etc. Je voert controles uit en handelt bezwaren af. Je registreert (verwerkt) gegevens in ons geautomatiseerd systeem (Suite4all en Key2WIZ). In het kader van de handhaving leg je huisbezoeken af waarbij het toekennen van boete deel uit maakt van je takenpakket.

Aanbod: Een dienstverband bij Aalsum&Nieuwland, waar je geen nummer bent maar een gewaardeerde collega. Mogelijkheid tot ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een salaris dat past bij jouw opleiding en ervaring.

Interesse?: Neem vrijblijvend contact met ons op via mail info@aalsumnieuwland.nl of telefoon 06-13303213

Share This